Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Дизайн і технології (Б) |
«Бджілка Майя» (Виконати за зразком) http://podolyakola. |
Кошеня на підвіконні" (Виконати за зразком) http://podolyakola.blogspot.com |
Інформатика |
опрацювати тему: «Створення орнаментів у графічному редакторі» Виконати інтерактивну вправу http://podolyakola. |
Опрацювати тему "Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення». Виконайте завдання ТЕСТУ http://podolyakola.blogspot.com |
Математика | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Українська мова | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Читання | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
ЯДС | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Образотворче мистецтво | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Трудове навчання | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика |
опрацювати тему: «Створення, переміщення та редагування текстових об’єктів» Виконати інтерактивну вправу, пройти тест http://podolyakola.blogspot.com/ |
опрацювати тему: « Форматування текстових об’єктів слайду» Виконати інтерактивні http://podolyakola. |
Математика (А) | №960-962.964.968-971.975.977-978.983-984.986-987.990-991 | №992.993.995.998.999.1001.1006 |
Математика (Б) | Робота у Вайбері | Робота у Вайбері |
Українська мова (А) | впр.432.435-438.440442.444.Правило. | в.446-448.450-453.454-456. |
Українська мова (Б) | Робота у Вайбері | Робота у Вайбері |
Літературне читання (А) | ст.171-176. | .ст.175-183 |
Літературне читання (Б) | Робота у Вайбері | Робота у Вайбері |
Природознавство (А) | ст.149-153. | ст.153-157 |
Природознавство (Б) | Робота у Вайбері | Робота у Вайбері |
Англійська мова |
lesson 4, unit 6 с.114-115 (РВ) Впр.1,2,3. с.70 (WB) Впр.1. lesson 5, unit 6 с.116-117 (РВ) Впр.1,3,4. с.71 (WB) Впр.1,3. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0405-0805-3rd.html |
lesson 7, unit 6 с.121-123 (РВ) Впр.1, 2. 4. с.74 (WB) Впр.1, 2. Homereading c.133-135 (WB) Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1205-1505-3rd.html |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика |
опрацювати тему: «Складові комп’ютера» , виконати інтерактивну вправу, пройти тест http://podolyakola. |
опрацювати тему: «Пристрої введення та виведення інформації». Виконати інтерактивну вправу і пройти тестування http://podolyakola. |
Англійська мова (А) | The Fly High Review 7 p 92-93 My project (виконати на листку А4) p. 93 Fun Time 3 ex. 1,2,3 p. 94-95(PB) * Activity Book The Fly High Review 7 ex. 1,2,3,4,5 pm. 90-91 *Fun Time 3 ex. 1,2,3,4,5 pp.92-93 | Контроль аудіювання |
Англійська мова (Б) |
lesson 5, unit 6 с.169-173 (РВ) Впр.1,2,3,5,6 с.114-115 (WB) Впр.1,2,3. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/blog-page_4.html |
lesson 6, unit 6 с.174-175 (РВ) Впр.1 с.116-117 (WB) Впр.2. Впр.3. Тест Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1205-1505-4th.html |
Математика | завдання у групі Viber | завдання у групі Viber |
Українська мова | завдання у групі Viber | завдання у групі Viber |
Літературне читання | с.166-170 (робота у зошиті) | завдання у групі Viber |
Природознавство | с.139-146 (робота у зошиті) | завдання у групі Viber |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика |
Опрацювати : п.17(3) ст.158-159. Виконати : Створити нумерований список своєї групи працювати в Stamina online(клавіатурний тренажер) |
|
Англійська мова (А) |
5-А, 5-Б
(І підгрупа) |
Урок 8 Top Skills |
Англійська мова (Б-І) |
5-А, 5-Б
(І підгрупа) |
Урок 8 Top Skills |
Англійська мова (Б-ІІ) |
Unit 8 Revision ex. A, B, C, D, E, F, G P 112 Culture page 4 Scotland читати та перекладати текст p. 113 Workbook : Revision 8 ex. A, B, C, D, E, F, G, H pp. 110-111 |
Our world revision Unit 8 provides. 112 ex. A, B, C, D, E, F, G(SB), Workbook :Unit 8 Revision p 110-111 (всі вправи) 8 d Pairwork ex. A, B p. 119 |
Трудове навчання (хлопці) |
опрацювати завдання за посиланням https://docs.google.com/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Практична робота «Приготування бутербродів» |
|
Природознавство |
§44,зош.ст.70,71).Робота у Viber-групі. |
§45,46,зош.ст.72,73).Робота у Viber-групі. |
Історія |
Побут колись і тепер(Практична робота). Описати , чим відрізнялися ігри, іграшки, одяг, улюблена їжа та напої, заняття в школі ваших бабусь та дідусів та вас особисто. (опис-завдання виконати в робочому зошиті, за бажанням змоделювавши табличку) |
Тема:
Здоров’я, спорт , дозвілля колись і тепер |
Основи здоров'я |
&28, завдання с163; Тести: безпечне довкілля 05.05.з 13.00до 14.00 посилання буде у групах класу. |
₴ 29, тести 12.05.20. з 12.00 до 17.00 |
Математика |
Робота у Гугл-класі |
Робота у Гугл-класі |
Німецька мова |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Зарубіжна література |
ЗДАТИ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ ДО СЕРЕДИ, 6 ТРАВНЯ УРОК 1. ДЗ: Опрацювати матеріал підручника: ст. 226 - 242 УРОК 2. ДЗ: Прочитати твір Пауля Маара «Машина для здійснення бажань» (шукати твір в мережі Інтернет). |
Характеризувати образи повісті-казки П. Маара «Машина для здійснення бажань» |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с. 158-163 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика | Опрацювати: Елементи управління відтворенням презентації(гіперпосилання) Виконати: Створити гіперпосилання у презентаціях. | |
Українська мова (А) | Опрацювати матеріал & 59,60, вивчити таблицю , виконати впр. 506, 511, 513. | Опрацювати матеріал & 61,62. Виконати вправи 519, 522, 523. |
Українська мова (Б) | Займенник. Основні розряди займенників. Таблиця. | &&59,60,61.Впр.511,513,516 |
Українська література (А) | Виконати тестові завдання (в групі Viber). | Повторити матеріал на с. 218, с. 224. Виконати завдання у групі Viber |
Українська література (Б) | Гуморески Тернополя( Є. Дудар, П. Сорока та інші). Виразно читати. | Позакласне читання. Твори сучасних українських гумористів( див. Інтернет, бібліотека. Один твір на вибір.) |
Математика | Завдання у Вайбері | Завдання у Вайбері |
Трудове навчання (хлопці) |
опрацювати завдання за посиланням https://docs.google.com/document/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Практична робота «Приготування бутербродів» |
|
Географія |
Опрацювати матеріал
підручника про природні зони Землі. |
Населення
землі.Людські раси.Народи.(матеріал підручника). |
Біологія |
§49,зош.ст.63,64 .Робота у Viber-групі. |
§50,51.52,зош.ст.60,61 .Робота у Viber-групі. |
Історія |
Тема:Велике
переселення народів. Падіння Західної Римської імперії. |
Тема: Практичне заняття: Робота з історичною картою: віднайти на карті з допомогою атласу територію Римської імперії періоду Октавіана Августа, Афіни, Спарту, Александрію Єгипетську, Палестину, Рим , Константинополь (Візантій). Тема: Тематичне оцінювання по темі : « Римська Республіка.Римська імперія. Падіння Зх.Римської імперії» •слідкувати за поданням контрольних завдань у вайбергрупи |
Зарубіжна література (А) |
Читати та аналізувати твір « Міо, мій Міо» А. Ліндгрен |
М. Енде « Джим Гудзик і машиніст Лукас»( читати та аналізувати твір) |
Зарубіжна література (Б) |
ЗДАТИ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ ДО ЧЕТВЕРГА, 7 ТРАВНЯ УРОК 1. УРОК 2. ДЗ: Опрацювати матеріал підручника (ст.. 238 -240). Прочитати казку-повість Крістіне Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки». |
ДЗ: Характеризувати образи повісті-казки «Конрад, або Дитина з бляшанки». Дослідити життєві проблеми у творі |
Основи здоров'я |
&30,в четвер тести по цій темі з 13.00до 14.00. |
повт. розділ безпека в побуті та довкіллі, підготуватися до тестів наступного тижня |
Німецька мова |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с. 188-193 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика | Опрацювати: п.28,ст.211. Виконати: Задачу 1 | |
Трудове навчання (хлопці) |
опрацювати завдання за посиланням https://docs.google.com/document/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Вишивальні шви та їх види |
|
Географія |
Опрацювати матеріал
про Атлантичний океан. |
Індійський
океан(матеріал підручника). Виконати практичну роботу №12. |
Хімія |
завдання в групі Viber. |
завдання в групі Viber , параграф 30 |
Фізика |
§32, 33 Вправа32(3,5,7,10) Вправа33(4,5,7) |
§34, 35 Вправа34(2, 3, 4) Вправа33(1, 2) |
Біологія (А) |
&51,52,ті,завд.с232,тести в четвер 12.45 по цих темах |
§53,54. Міні-проєкт: «Заповідні території України» Розміщення презентації у viber групі 7-А |
Біологія (Б) |
§52,зош.ст.59. Робота у Viber-групі. |
§53,зош.ст.60. Робота у Viber-групі. |
Українська мова (А) |
Повторити матеріл про службові частини мови,виконати впр.552,556,тестові завдання(с.196-197). |
Виконати вправи 564,568 |
Українська література (А) |
Підготувати усне повідомлення про силачів України. |
Підготувати повідомлення про А. Малишка(усно). |
Історія України |
Тема:Господарське та
церковне життя на українських землях в ХІV -ХVІст. |
Тема:
Культура та освіта на українських землях у ХIV-XVст |
Всесвітня історія |
Тема: Урок узагальнення і систематизації (тематичне оцінювання). • виконати тестові завдання, що будуть надіслані у вайбергрупи, відповідно встановленого терміну •повторити §25-28 підручника |
Тема:
Середньовічний Китай |
Зарубіжна література (А) |
ЗДАТИ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ ДО ЧЕТВЕРГА, 7 ТРАВНЯ (вайбер 0973135517) УРОК 1. УРОК 2. ДЗ: Прочитати твір: Корнелія Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі, образ Мегі – дівчинки, котра любить читати. Пригоди і духовне випробування Мегі. Скласти анкету літературного героя (Мегі). Зразок подано у першому семестрі. |
Прочитати твір: Характеризувати образ Мегі з твору Корнелії Функе «Чорнильне серце» |
Зарубіжна література (Б) |
Характеризувати головного героя з твору «Фах» |
К. Функе «Чорнильне серце»(читати та аналізувати твір, виписати в зошити цитати до образу головного героя) |
Алгебра |
Розв`язати завдання для самоперевірки №7.(ст.187-189) |
Розв'язати 1039,1044,1046 |
Геометрія |
Повторити ст.152-153. Розв`язати №4,7,11,13,23 ст.159 |
ст.162 #46;66;70;81 |
Основи здоров'я |
$ 26, 27(завд. на ст.102;107), зошит ст.68-72;https://www.slideshare.net/Moshinska/ss-10909236 |
робота у Вайбер групі |
Англійська мова (А) |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Німецька мова |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с. 176-181 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) | Опрацювати: Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. Налаштування часових параметрів аудіо та відеоряду. Виконати : Створити відеокліп. | |
Інформатика (Марцинюк М.М.) | Опрацювати матеріал зі ст.224-228, виконати впр.2 | Вивчити матеріал зі ст. 118-232. Виконати впр. 3 |
Українська мова (А) | Опрацювати матеріал &36, 37, виконати впр. 379,385. | Повторити матеріал &&31-36. Виконати впр. 384, 385, тестові завдання на с. 169-171 |
Українська мова (Б) | Опрацювати матеріал &36,виконати вправи373,379,384. | Опрацювати матеріал підручника&37,виконати вправу 385,тестрві завдання (с.169) |
Українська література (А) | Прочитати повість В. Черемиса "Вітька+Галя". Виконати тестові завдання ( в групі Viber). | Прочитати повість В.Черемиса"Вітя+Галя". Поміркуйте над прочитаним (с.285-286). Опрацювати матеріал підручника на с. 282-284. |
Українська література (Б) | Підготувати міні-твір"Хто насправді в повісті"Місце для дракона "є драконом,а хто-людиною"(усно). | Прочитати повість В.Чемериса "Вітька+Галя,або Повість про перше кохання" |
Алгебра (А) | Завдання у Вайбері | Завдання у Вайбері |
Алгебра (Б) | Опрацювати: §3 п.25 Розв’язати: № 829, 830, 832, 818 Повторити:№823, 826 | Опрацювати: §3 п.25 Розв’язати: №836, 838, 842, 844, 854 Повторити:№865, 869 |
Геометрія (А) | Завдання у Вайбері | Завдання у Вайбері |
Геометрія (Б) | Вивчити формули площ Розв’язати: № 1157, 1158, 1160, 1163, 1165, 1166 | Повторити: теорема Піфагора, многокутник і його властивості Розв’язати: № 1167, 1169, 1170, 1175, 1176 |
Трудове навчання (хлопці) | опрацювати завдання за посиланням https://docs.google.com/document/d/1OFq-eSbemxTxfUG8XwBD5Ux7uxjzIoEgBfHvLam4gd8 | |
Трудове навчання (дівчата) | Практична робота «Виготовлення маски» | |
Географія |
Релігія України та світу(опрацювати матеріал підручника). Переглянути презентацію. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-geografii-u-8-klasi-svitovi-religii-246009.html Виконати тестові завдання. https://naurok.com.ua/test/nacionalniy-sklad-naselennya-ukra-ni-7172.html |
Трудові
ресурси.ЕАН.Занятість населення. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=__-qBb-byeU Виконати контрольну роботу по темі «Населення». https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-naselennya-svitu-i-ukra-ni-104112.html |
Хімія | параграф 38, вправа 13-14, завдання в групі Viber. | завдання в групі Viber |
Фізика | §38 Вправа38(3,4) | §39 Вправа39(6) |
Біологія (А) | §52,зош.ст.50,51 Робота у Viber-групі | §53,54,55, зош.ст.52,53,54,55. Проект на тему: «Йододефіцит в організмі людини,його наслідки та профілактика». Робота у Viber-групі |
Біологія (Б) | &51,52;завд с 243-244, тести в п'ятницю 12.45. | озміщення відео у viber групі 8-Б , опрацювати §53,54,55,тести наступного тижня |
Зарубіжна література | Аналізувати твір Б. Космовська « Буба» | М. Аромштам « Коли відпочивають янголи»( читати та аналізувати твір) |
Історія України | ДЗ. Підготувати повідомлення про історико-культурну пам*ятку рідного краю епохи. | Підготувати повідомлення на тему: "Наш край у 20-90-х рр. 18 ст" |
Всесвітня історія | Проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у 18 ст. | &28, опрацювати |
Основи здоров'я (А) | $ 27 (завд.ст.127); зошит ст.71-73); скласти пам'ятку для учнів початкових класів "Правила дії в разі загрози кримінальних небезпек" | $ 28, 29; зошит ст.74-78 |
Основи здоров'я (Б) | &26;27 підготуватися до тестування по цих темах | ₴ 28, тести 13.05."правова і кримінальна відповідальність" |
Англійська мова (А) |
Урок 5f с.57 (SB) Впр.2,3,4,5. с.42 (WB) Впр.2,3. Optional vocabulary practice. Module 5. c.116 (SB) Впр.2,3,4. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0405-0805-8th.html |
Self check 5 + тест |
Німецька мова (А) | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Мистецтво | Опрацювати тему П. 31, с. 248-257 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) | Опрацювати: п 32. Виконати: Вибрати тему проекту(ст.206-207). Розподілити ролі і створити план виконання проекту. | |
Інформатика (Марцинюк М.М.) | Опрацювати матеріал зі ст. 178-181, виконати впр.1 | Виконати впр.2-3 (ст.181-183) |
Трудове навчання (Хлопці) | виконати тестові завдання на повторення https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=861298 | |
Трудове навчання (дівчата) | Практична робота «Виготовлення маски» | |
Географія |
Глобальні проблеми людства. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=g_nInrSHXaI Виконати контрольну роботу. https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-geografii-dla-ucniv-9-klasu-z-temi-tretinnij-sektor-gospodarstva-227366.html Не забуваємо про політичну карту |
Глобальні
проблеми людства. Провести дослідження на тему «Прояв глобальних проблем у своєму регіоні». Повторити теми: «Національна економіка» і «Світове господарство». |
Хімія | хімія параграф 33 ,вправи 241, 242 | параграф 34 , теми проектів в групі Viber |
Біологія (А) | &54,55, завд.с234; тести о12.45. 06.05.,тема: біосфера | §56,57 презентації viber групи 9-А, тв.завд. «Перспективи застосування біотехнології» |
Біологія (Б) | параграф 54 , 55 сторінка 229-231. | параграф 55 сторінка 231-234 , 56 |
Зарубіжна література | Читати та аналізувати твір « Історія одного кохання» Е. Сіган | Гарпер Лі « Убити пересмішника»(читати та аналізувати); Написати в зошиті резензію на самостійно прочитаний твір(відправити мені на вайбер) |
Українська мова (Б) | Повторити орфограми. Написати словникові диктанти( скористатися інтернетом). | сс251-257(повторити), впр.453-456. |
Українська література (Б) | характеристика головних героїв роману «Чорна рада» П. Куліша. | Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Читати твір «Інститутка» |
Історія України | & 32, 33, опрацювати. | Скласти історичний портрет мецената др. пол 19-поч. 20 ст |
Всесвітня історія | & 27, опрацювати | & 28, опрацювати |
Правознавство | &22-28, повторити. Підготуватися до виконання правових задач | &22-28, повторити |
Алгебра (А) | Завдання для самоперевірки (ст.238) | Розв'язати 278;291;293 |
Алгебра (Б) | Робота у Гугл-класі | Робота у Гугл-класі |
Геометрія (А) | Розв`язати №1115,1117,1124-1126 | Розв'язати 1139; 1140;1142;1143 |
Геометрія (Б) | Робота у Гугл-класі | Робота у Гугл-класі |
Основи здоров'я | $ 29( завд. ст.145-146) | опрацювати $ 30( завд .1,2 ст.153); виконати практ. роботу(завд. у Вайбер групі) |
Фізика | Робота у Гугл-класі | Робота у Гугл-класі |
Англійська мова (Б) |
Урок 10f с.107 (SB) Впр.1,2,3. с.77 (WB) Впр.1,2,3. Optional vocabulary practice. Module 10. c.118 (SB) Впр.2,3,4. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/04.html |
Shelf check 10 + тест |
Німецька мова | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Мистецтво | Опрацювати тему П. 31,32, с. 192-203 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) | Опрацювати: Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти(смуги) набору.Сітка. Складові шпальти набору. Метод композиції тексту та графікисмуги набору. Виконати: створити публікацію на тему "День Перемоги" та викласти в себе на сайті.(Мені посилання на публакацію) | |
Інформатика (Марцинюк М.М.) | Виконати завдання, надані в Discord. | Виконати завдання, надані в Discord |
Фізика | Опрацювати параграфи 38-39. Виконати завдання із вправи 39. | Виконати завдання для самоперевірки зі ст.236. Вивчити матеріал з параграфів 40-41 |
Технології | Тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=677503 | |
Географія |
Країни
Африки.Єгипет. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=vadp8X-Gc-Q Виконати практичну роботу №7. Провести дослідження (за вибором): А)кордони на карті Африки:делімітація та демаркація; Б)Ангола та її успішний розвиток; В)вплив колоніального минулого на економіку країн Африки; Не забуваємо про політичну карту. |
Країни
Африки.ПАР. Переглянути презентацію. https://www.youtube.com/watch?v=qDyBljX0vl4 Виконати тестові завдання. https://naurok.com.ua/test/geografiya-10-klas-gipet-417562.html Провести дослідження на тему « «Три кити»економіки єгипту:Суецький канал,нафта,туризм». Не забувайте про політичну карту. |
Хімія | параграф 32 , завдання в групі Viber. | завдання в групі Viber |
Біологія | §45, 46.Робота у Viber-групі | §47 48.Робота у Viber-групі |
Українська мова (Б) | Опрацювати матеріал&&79-81.Виконати вправи 566,578,579. | Опрацювати матеріал підручника&82,83.Виконати вправи 593,600 |
Українська література (Б) | Вивчити напам'ять вірш М .Вороного "Блакитна панна" | Скласти анкету життя і творчості О.Олеся |
Зарубіжна література | Читати та аналізувати поезію Поль Верлена | П. Коельйо « Алхімік»( характеризувати образи) |
Історія України (Б) | Виконати практичне заняття на ст. 254 | &26 (6 п.п.), опрацювати. Повторити розділ "Україна в роки Другої світової війни" |
Всесвітня історія (Б) | & 24. Виконати навчальний проект на тему: "Імперська політика Радянського Союзу", "Примусова праця в Третьому Рейху" (по списку) | & 25, опрацювати |
Громадянська освіта (Б) | Здати резюме. Повторити &37-46, опрацювати завдання на ст. 211-212 | & 47, 48, опрацювати |
Алгебра (А) | Опрацювати п.40,41. Розв. №40.1-40.6,40.10,41.3 | П.43. Розв'язати 43.1; 43.3 |
Алгебра (Б) | Опрацювати п.23,24. Розв.№ 23.1-23.5,24.1-24.2 | П.25. Розв'язати 25.1 |
Геометрія (А) | Розв.№ 23.2,23.3,23.10, 23.18,23.21 | Розв'язати 23.37;23.39;23.40;23.42 |
Геометрія (Б) | Розв. №43.15,43.20-43.22 | Розв'язати 43.25-43.28 |
Англійська мова (Б) |
урок 5e с.56 (SB) Впр.1,3,4,6. с.41 (WB) Впр.1,3,4. урок 5f с.57 (SB) Впр.1,2,3. с.42 (WB) Впр.1,2. |
Shelf check 5 + тест |
Німецька мова | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Захист Вітчизни (дівчата) | тест зробити 13 .05.20. до 17.00год. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=314752 |
Предмет | 04.05-08.05 | 12.05-15.05 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) | Опрацювати:Розробка проекту. Виконати: поділитись на групи. Вибрати тему проекту.Розподілити ролі і створити план виконання проекту.Робота над проектом. | |
Інформатика (Марцинюк М.М.) | Опрацювати:Розробка проекту. Виконати: поділитись на групи. Вибрати тему проекту.Розподілити ролі і створити план виконання проекту.Робота над проектом. | |
Фізика | Опрацювати параграфи 38-39. Виконати завдання із вправи 39. | Вивчити матеріал з параграфів 40-41. Виконати завдання із вправ 40-41. |
Астрономія | Опрацювати пункт 1 із Теми 8 (ст.112-115) | Вивчити матеріал із Теми 8, ст.115-119 |
Українська мова (А) | Повторити матеріал розділів"Фонетика", "Лексика". Виконати тестові завдання (в групі Viber). | Повторити матеріал розділів"Стислістика", "Лексика", "Фразеологія". Виконати тестові завдання (у групі Viber) |
Українська мова (Б) | &&60-74, впр.648-651. | Розділ «Морфологія» (&&60-74) Впр.696,698, 713, 724,729. Зверху увагу на таблиці. |
Українська література (А) | Паспорт поезії А. Малишка "Два кольори". Виконати тестові завдання (в Viber групі). | Опрацювати матеріал підручника на с. 249-252. Зробити стислий конспект. |
Українська література (Б) | с. 249-252. Читати (повтор твори,які призабули). | Прочитати твори І. Римарук, Б. Андруховича, О. Забужко. |
Англійська мова (А) | 9 E ex. 1 вивчити напам'ять слова, 2,3,4,5,6,7 p. 101, 9 F ex. 1,2,3,4,5,6,7,8,9 p. 102-103, 9 G ex. 1 вивчити напам'ять слова, 2,3,4,5,6,7,8 p. 104, 9 H 1,2,3,4,5,6(виконати в зошиті) p. 105 | Контроль навичок письма Контроль навичок читання |
Англійська мова (Б) | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі | Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Технології |
опрацювати матеріал за посиланням https://docs.google.com/ file/d/1NxWNaQ5SYYk4enmmOIQik53s94Wi-caC/edit?usp=docslist_api&filetype=mspresentation |
|
Географія |
Виконати
практичну роботу № 9. |
Сучасні
риси економіки України. |
Хімія |
параграф 30 вправа 242 |
теми проектів у групі Viber |
Біологія |
§53, 54 . Робота у Viber-групі |
§55, 56 ,57 Робота у Viber-групі |
Історія України (Б) |
Виконати практичне заняття (ст. 236-237) |
&30 (1-4 п.п.), опрацювати |
Всесвітня історія (Б) |
& 24, опрацювати |
ст.239-242, опрацювати. Підготувати презентацію на тему: "Міжнародні відносини др. пол. 20 - початку 21 ст.: точки перетину інтересів" |
Захист Вітчизни (дівчата) |
11 клас(дівчата) Підсумковий тест : 08.05.20, активний до 21.00 |
|
Алгебра (А) |
Розв. №25.157-25.159, 25.194-25.197 |
|
Алгебра (Б) |
Робота у Гугл-класі |
Робота у Гугл-класі |
Геометрія (А) |
Опрацювати п.13. Розв.№13.1-13.20 |
|
Геометрія (Б) |
Робота у Гугл-класі |
Робота у Гугл-класі |
Німецька мова |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Робота у Вайбер-групі та Гугл-класі |
Зарубіжна література |
ЗДАТИ КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ ДО ЧЕТВЕРГА, 7 ТРАВНЯ (вайбер 0973135517) УРОК 1. УРОК 2. ДЗ: Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок». Прочитати твір, опрацювати матеріал підручника ст. 252 -255. |
Повторити вивчений у 2 семестрі матеріал |