Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Інформатика | Опрацювати презентацію: комп’ютерне середовище виконавців http://podolyakola.blogspot.com/p/blog-page_40.html |
Виконавці алгоритмів http://podolyakola. |
ЯДС (А) | заповнити зошит с.41-42; виконати тести(вайбер) | робота в зошиті с. 43-44 |
ЯДС (Б) | заповнити зошит с.41-42; виконати тести(вайбер) | с.77-80 - опрацювати підручник. У зошиті с.42-43 перглянути презентацію у Viber |
Математика (А) | с.89 завд.2,3-усно, 1,5-письмово; с.90 завд. 1,4,5-усно,2,3-письмово. с.91 завд.1,2,4-усно,3,5-письмово; с.92 завд.1,2,5-усно,3,4-письмово. Друкований зошит с.34-37. | с.93 завд.1,2,3,7-усно, завд.4-6-письмово. Друкований зошит с.38, вивчити таблицю множення на 3. с.94 завд.1,2,4,6-усно, завд.3,5,7-письмово. Друкований зошит с.39 с.95 завд.1,3,5-усно, завд.2,4-письмово. Друкований зошит с.40 |
Математика (Б) | с.89 завд.2,3-усно, 1,5-письмово; с.90 завд. 1,4,5-усно,2,3-письмово. с.91 завд.1,2,4-усно,3,5-письмово; с.92 завд.1,2,5-усно,3,4-письмово. Друкований зошит с.34-37. | діагностична робота №7 с.93-95 усно. Друкований зошит с. 38-39 - письмово |
Українська мова (А) | с.108-вивч. правило, впр.386,387-усно, впр.388,389-письмово. с.109-110 впр.390.391-усно, вивчити правило, впр.392,393-письмово, списати 5-6 речень з підручника "Читанка". | с110-111 впр. 295-397-усно, впр.398- письмово. с.112-113 впр.399-401-усно, впр.402-403-письмово, вивчити правило. |
Українська мова (Б) | с.108-вивч. правило, впр.386,387-усно, впр.388,389-письмово. с.109-110 впр.390.391-усно, вивчити правило, впр.392,393-письмово, списати 5-6 речень з підручника "Читанка". | діагностична робота: СПИСУВАННЯ впр. 399, 400, 401, 404, 405 ---усно впр. 403, 407 - письмово. |
Читання (А) | с.86-виразно читати. вивчити гаївку, с.87-88-виразно читати, с.88-89-читати і переказувати казку. | с.90-91- виразно читати. с.91-92- читати і переказувати. с.92-93- читати і відповідати на запитання. |
Читання (Б) | с.86-виразно читати. вивчити гаївку, с.87-88-виразно читати, с.88-89-читати і переказувати казку. | с.91-94, читати і відповідати на запитання, переглянути презентації у Viber. |
Трудове навчання (А) | Завдання у Вайбері | |
Трудове навчання (Б) | Бузок |
Великодня курочка http://podolyakola. |
Образотворче мистецтво (А) |
Завдання у Вайбері |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Інформатика |
Опрацювати презентацію: порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах. http://podolyakola. blogspot.com/p/ blog-page_51.html |
Презентація та слайди: http://podolyakola. |
Англійська мова | ▶lesson 8, unit 5 с.101-103 (РВ) Впр.1. Вивчити слова (навчитися писати). Впр. 2. Скласти речення із поданих слів про те, що ти робив учора. Речення записати у WB на с.63 впр.3. Впр.3. Прослухати та прочитати діалог. Впр.4.Глянути на план Ніка. Написати, що Нік робив учора Впр.5. Утворити запитання (усно). с.63 (WB) Впр.1.Доповнити таблицю. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004-3rd.html |
lesson 10, unit 5 с.104-105 (РВ) Впр.3. + ще дві вправи за посиланням. с.64 (WB) Впр.1.c.64 Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704-3rd.html |
Математика (Б) |
С.134№863,№864,№869,№870; c.135№872,№874,№875(усно); с.135 №879,№880(усно),№881; с.137 №887(усно),№888(усно),№888,№890. |
Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. |
Українська мова (Б) |
С.156 впр.388(усно), впр.398,впр.390,впр.391(усно); написати твір -розповідь на тему ''Квітуча галявина весною"(8 речень); с159 впр392,397,398. |
Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. |
Читання (Б) | С.167-168 (навч.читати),заповнити зошит;позакласне читання на тему''Весна іде";с169-170 (навч. читати),заповнити зошит,с.171(опрацювати). | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. |
Природознавство (Б) | с.134-138(опрацювати),с.138-141(опрацювати). | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Інформатика |
Виконати індивідуальний проект у програмі скретч (Зразок:http://podolyakola. blogspot.com /p/httpsdrive.html) |
Створення та виконання програм у середовищі Scratch http://podolyakola. |
Англійська мова (А) | Sally’s Story – читати та перекладати Ex. 1 p.78(відповідати на питання після тексту) вивчити порядкові числівники ст.78. Читати текст впр.2, ст 79.,вивчити порядкові числівники. Виконати The Fly High Review 6:Ex. 1,2,3,4,5,6, My Project pp/80-84 (PB). Activity Book: Sally’s Story/ A week in London/ Ex. 1,2 p.76,ex.3,4,5 p.77. The Fly High Review 6/ Ex 1,2,3 p.78, ex 4,5 p.79 | Unit 25 вивчити слова напам'ять p. 82, читати та перекладати текст, ex. 1 p. 82, правило вивчити напам'ять p. 83, ex. 3,4 p. 83(PB), Unit 26 Вивчити слова напам'ять p. 84, читати та перекладати текст p. 84, ex. 1. P. 84, правило вивчити напам'ять p. 85, ex. 2,3 p. 85 (PB) Activity Book : Unit 25 ex. 1,2,3 p.. 80, ex. 4,5,6 p. 81,Unit 26 ex. 1,2,3,4,5,6 p. 83 |
Англійська мова (Б) | Заповнити карту у зошиті. ▶lesson 9, unit 5 с.149-151 (РВ) Впр.1. Прослухати та прочитати діалог. Впр.3. Прослухати та прочитати діалог. Впр.4. Прослухати діалог впр.3 ще раз і вибрати правильну відповідь. с.105 (WB) Впр.1. Заповнити таблицю. Впр.2. Дати поради (як у прикладі). Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004-4th.html |
lesson , unit 6 с.156-158 (РВ) Впр.1, 2 + ще дві вправи за посиланням. с.101 (WB) Впр.2. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704-4th.html |
Математика (А) | с.142-145 номер 897,901,904,913,909. Задачі 894,898 915,916,920. | с.146-151 номер 923,927,930,933,937,941 ,944,949 Задачі 934,935,940,945,948. |
Українська мова (А) | с.163-164 Впр.319,320,321,322. | с.165-169 Впр.325,328,331,324 |
Читання (А) | с.151-154 (робота у зошиті) | позакласне читання (казки зарубіжних письменників) |
Природознавство (А) | &38 с.119-124 (робота в зошиті) | &39. с.124-128 |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Музичне мистецтво | Опрацювати тему с.144-147 | Опрацювати тему с.148-153 |
Математика | Домашні завдання в Google Classroom, клас "Математика 5 клас" | Д/з з математики у Google classroom клас "Математика 5 клас" |
Інформатика | Пункт 14,впр.3 | п.15 ст.134-143. Виконати:Впр.№3 ст.141. |
Природознавство | &39."Зошит ст.61,62,63.Опрацювати матеріал у Viber-групі | §40,41;зош.ст.64,65. Завдання у Viber-групі |
Англійська мова (А) |
Урок 7 Top Skills. с.98-99 (SB) Впр.1 Вивчити слова + слова зі списку 7Top Skills (на роздруківках). Впр.2А. Розставити абзаци в у послідовності. Впр.2В. Дати відповіді на запитання. Впр. 3. Дати відповіді на запитання. Виконати тест Впр. 5А. Прочитати про вживання сполучних слів ‘but’, ‘becouse’, ‘so’ і виконати вправу. Впр. 5В. Написати розповідь. с.75 (WB) Впр. A. Поєднати слова, щоб утворилися словосполучення і з’єднати їх з малюнками. Впр. В. Дописати список. Впр. C. Доповнити речення. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004.html |
5-А, 5-Б (І підгрупа) Урок 7 Revision (SB с.100/WB с.76) Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704-5th.html |
Англійська мова (Б-І) |
Урок 7 Top Skills. с.98-99 (SB) Впр.1 Вивчити слова + слова зі списку 7Top Skills (на роздруківках). Впр.2А. Розставити абзаци в у послідовності. Впр.2В. Дати відповіді на запитання. Впр. 3. Дати відповіді на запитання. Виконати тест Впр. 5А. Прочитати про вживання сполучних слів ‘but’, ‘becouse’, ‘so’ і виконати вправу. Впр. 5В. Написати розповідь. с.75 (WB) Впр. A. Поєднати слова, щоб утворилися словосполучення і з’єднати їх з малюнками. Впр. В. Дописати список. Впр. C. Доповнити речення. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004.html |
5-А, 5-Б (І підгрупа) Урок 7 Revision (SB с.100/WB с.76) Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704-5th.html |
Англійська мова (Б-ІІ) |
Урок 7 Top Skills. с.98-99 (SB) Впр.1 Вивчити слова + слова зі списку 7Top Skills (на роздруківках). Впр.2А. Розставити абзаци в у послідовності. Впр.2В. Дати відповіді на запитання. Впр. 3. Дати відповіді на запитання. Виконати тест Впр. 5А. Прочитати про вживання сполучних слів ‘but’, ‘becouse’, ‘so’ і виконати вправу. Впр. 5В. Написати розповідь. с.75 (WB) Впр. A. Поєднати слова, щоб утворилися словосполучення і з’єднати їх з малюнками. Впр. В. Дописати список. Впр. C. Доповнити речення. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004.html |
Unit 7 ex. 1 вивчити напам'ять, ex. 2 A, B p. 98-99, ex. 5 вивчити сполучні слова : but, because, so p. 99, Unit 7 Revision ex. A, B, C, D, E, F, G P. 100. Module 8 Our world 8a ex. 1 A, B p. 102, ex 2 вивчити таблицю напам'ять A, B, ex. 4 p.. 105 (SB) Workbook :виконати всі вправи до розділів 8а, 8b. |
Зарубіжна література | Урок 1. Р. Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" Реальний і фантастичний світи повісті. Урок 2. Цікаві пригоди Чарлі і його друзів на казковій шоколадній фабриці. ДЗ: Познайолмитися з творчістю письменника. Знати зміст твору. Переказувати окремі уривки близько до тексту. |
УРОК 1. ДЗ: Доброта і Щирість головного героя Чарлі Беккета в повісті «Чарлі і шоколадна фабрика» (порівняти художній фільм і авторський задум, записати у зошиті відмінності, які учні побачили) ПИСЬМОВО УРОК 2. ДЗ: Розвиток мовлення. Скласти кросворд, або 10 цікавих запитань до твору Чарлі Беккета в повісті «Чарлі і шоколадна фабрика». ПИСЬМОВО |
Основи здоров'я | $24 ,завдання с144 | &25 завд.с147 |
Українська мова (Б) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Українська література (Б) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Німецька мова | Заповнити робочий зошит по пройденому розділу "Die Natur" (усі можливі) |
с. 132, 134 (опрацювати лексику) Впр. 3,4, 5 с. 134-135 (виконати вправи по загальних відомостях про Німеччину) |
Трудове навчання (хлопці) |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://drive.google.com/open?id= |
|
Історія рідного краю | (Практична робота) Дати характеристику власному населеному пункту, відповідно схеми: - Звідки походить назва населеного пункту? (факти та легенди) - Коли була перша згадка? - З якими історичними постатями пов’язана ваша мала батьківщина? - Які відомі вихідці були з вашого населеного пункту? (Практичну роботу виконати письмово в робочих зошитах) | Тема: Праця і господарство: колись і тепер • опрацювати §24 підручника • дати письмову відповідь у робочих зошитах на запитання: «Чим відрізняється натуральне господарство від тваринного?» |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Музичне мистецтво | Опрацювати тему с.172-177 | Опрацювати тему с. 178-183 |
Інформатика | Створення графічних об'єктів засобами редактора презентацій.Створити презентацію"Карантин" | Опрацювати тему:"Ефекти анімації в презентаціях".Виконати: створити презентацю на тему ВЕЛИКОДНЯ і вислати мені на Е.П |
Зарубіжна література (А) | 1)Дослідити значення образу Джоконди, проаналізувати деградацію людської цивілізації, зображеної в новелі; 2)Опрацювати життєвий і творчий шлях Р.Шеклі( в зошитах написати хронологічну табличку);2) Читати та аналізувати зміст оповідання Р. Шеклі « Запах думки»; | -проаналізувати гуманістичний зміст оповідання « Запах думки» Р. Шеклі;2) Роздуми автора про майбутнє людини та всього людства, повторити з т. л. оповідання; |
Зарубіжна література (Б) | Урок 1.Роберт Шеклі "Запах думки". Духовне і фізичне випробування Кліві. Урок 2. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання. ДЗ: Відомості про автора. Зміст твору. Характеризувати образ Кліві. Відповідати на запитання підручника. |
УРОК 1. ДЗ: Урок позакласного читання. Е.Е. Шмітт «Оскар і Рожева пані». ПРОЧИТАТИ УРОК 2. ДЗ: Урок розвитку мовлення. Скласти листа письменнику-фантасту (за вибором: Рей Бредбері, Роберт Шеклі, Е. Шмітт). ПИСЬМОВО |
Українська література (А) | Вивчити матеріал на с. 195, завдання 1- 11, 11- письмово | Написати твір- характеристику Клима(за твором"Таємне товариство боягузів", користуючись пам'яткою на с. 236( в робочому зошиті) |
Українська література (Б) | Л.Глібов.Байки:"Щука","Муха і Бджола"," Жаба і Віл". | Вивчити напам‘ять одну байку Глібова ( на вибір). |
Біологія | &44,45.Зошит ст.48,49 | §46,зош.ст.51. Практична робота 3(ст.52) Завдання у Viber-групі. |
Основи здоров'я | $25.$26завд.121 | &27завд.с 128 |
Українська мова (А) | &52,53,впр.436,437, 440, 441,446 | & 54,55, провідміняти числівники 398,157,575 (з паралельними формами), див.зразки на с. 171-173, впр. 459,468,469. |
Українська мова (Б) | Опрацювати $ 52. Вправи:433,434,437. $53, вправи: 440,449. Таблиці вивчити. | &54,55. Впр. 453, 455,462. Таблиці вивчити. |
Німецька мова |
опрацювати нові слова (с. 140, 142) Впр. 2, с.142 (підібрати відповідні слова з таблички до малюнків, на свою думку) Впр. 4, с. 143 (опрацювати текст, дати відповідь на запитання) |
с. 145, 147 (опрацювати лексику) Впр.2, с 145 (виконати) правило с.146 (опрацювати) Впр.4, с. 148 (опрацювати текст, дати відповіді на запитання) |
Фізкультура (А) | присіди на одній нозі -по 5-6 разів щодня крім неділі | |
Трудове навчання (хлопці) |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://docs.google.com/document/d/ |
|
Історія |
Тема : Історична постать Юлія Цезаря (Практичне заняття) • написати в робочих зошитах історичний портрет Гая Юлія Цезаря, користуючись інтернетджерелами, по плану Тема : Римська імперія • опрацювати § 43 підручника ст. 183-184 |
Тема: Римська імперія. Найяскравіші постаті римських імператорів. • опрацювати §43 підручника (до кінця) Тема: Релігія і культура Давнього Риму • опрацювати §40, 46 підручника |
Географія |
Болота.Льодовики(опрацювати матеріал підручника).Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lodoviki-bagatorichna-merzlota-6-klas-14947.html |
Підземні води.Значення вод суходолу
Переглянути відеопрезентацію.
https://www.youtube.com/watch?v=1O08ETUAQ9k
Виконати тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/pidzemni-vodi-203640.html
|
Математика |
§31 номер 1414, 1415, 1416, 1417, 1418. |
Домашня контрольна робота |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Музичне мистецтво | Опрацювати тему с. 162-167 | Опрацювати тему с. 168-171 |
Інформатика | Пункт 21,ст.153, впр.2 | Опрацювати:п.21 до кінця.Виконати: Впр.№4 ст160 |
Зарубіжна література (А) | Урок 1. Герберт Уеллс "Чарівна крамниця". Точка зору дорослого і дитини в новелі. Урок 2. Особливості дитячого світу в оповіданні. Оповідач твору (батько). ДЗ: Знати зміст твору, виразно читати окремі епізоди. Скласти план оповідання. Відповіді на запитання підручника (усно). ПИСЬМОВО: "Яким я бачу закінчення твору" |
УРОК 1. ДЗ: Прочитати оповідання Р. Акутагави «Павутинка». Висловити власне судження про твір. УРОК 2. ДЗ: Контрольна робота. Скласти діалог з письменником (за вибором : О. Генрі, Герберт Уелсс, Акутагава), або з героєм одного із творів. ПИСЬМОВО. |
Зарубіжна література (Б) | Г. Уеллс « Чарівна крамниця»(читати та аналізувати твір).2) характеристика головних героїв( в зошитах виписати цитати до образів) | 1) проаналізувати оповідача( батька) твору;2)дослідити роль елементів фантастики у новелі Уеллса «Чарівна крамниця»; |
Хімія | &28,впр.3-6. | параграф 28 (вправа 7 , 8) |
Біологія (А) | $45 , $46, $47,тв.завд.с 199 | &48,практична робота 7 стор.209 |
Біологія (Б) | &47.Опрацювати матеріал у viber-групі | §48, 49;зош.ст.56 Завдання у у Viber-групі. |
Українська мова (А) | Опрацювати матеріал підручника &45-47,виконати вправи 480,497,503. | Опрацювати матеріал підручника &48,50.Виконати вправи 516,533,534. |
Українська мова (Б) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Українська література (А) | Прочитати новелу Л,Пономаренко "Гер переможений". | Вивчити напам'ять одну поезію Олега Ольжича або Олени Теліги(на вибір) |
Українська література (Б) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Англійська мова (А) |
1. Виконувати завдання онлайн-уроків, скидати вчителю на Вайбер. Unit 9C-9D c.96, оппрацювати текст Впр.2,3,5, с.96 (виконати) с.97, опрацювати текст Впр. 2,3, с.97 (виконати) Впр.3, с.97 (опрацювати граматику Relative Clauses) https://grammarway.com/ua/relative-pronouns до "Прийменники із займенниками" |
1. Виконувати завдання онлайн-уроків, скидати вчителю на Вайбер. Unit 9E-9F с.98 How much is it? Впр. 3, с. 98 (опрацювати діалог) Впр. 1,4, с.98 (виконати) с.99 Science Опрацювати текст Впр. 1,3, с.99 (виконати) |
Німецька мова (А) |
опрацювати нові слова (с. 129)
Впр. 4, с. 130 (опрацювати текст) По словам з розділу намалювати схему своєї квартики/будинку за схемою http://2.bp.blogspot.com/ AAAAAAAAAGI/8a87wi4nI7I/s1600-h/Meine+Wohnung.jpg По словам з розділу намалювати схему своєї кімнати за схемою http://mariuszbiernat.blogspot.com/ |
с. 134, 136 (опрацювати слова) Впр. 6, с.138 (опрацювати текст)
|
Алгебра (А) | §7п29 N941, 953, 954, 956, 958, 960 | Розв’язати: №944, 959, 961, 962, Повторити 968, 970, 971 |
Алгебра (Б) | Опрацювати &29. Розв'язати 953;954;956;958;960. Повторити номер 970 | Розв’язати: №944, 959, 961, 962, Повторити 968, 970, 971 |
Геометрія (А,Б) | Опрацювати & 18;19. Розв'язати 638-640; 645;647;649;671-673 | Опрацювати: §19 Розв’язати: № 679, 680, 682, 685, 690, 692, 695 |
Фізика | §29впр28(3,5,7,9) Впр29(1-3) | Розв’язати: ст192(1-18) |
Основи здоров'я | $24 (ст. 93-94), в зошиті написати есе на тему "Один день мого життя з родиною" | $ 24(до кінця).Виконати завдання в зошиті ст.62-64 |
Фізкультура | присіди на одній нозі по 7-8разів один день перерви | |
Трудове навчання (хлопці) |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://docs.google.com/document/d/ |
|
Історія України | Тема: Кревська унія 1385 року і українські землі • опрацювати § 20-21 підручника, п.6-9 на ст.. 187- 190 | Тема: Крим. Держава Феодоро • опрацювати §22, повторити§20-21 |
Всесвітня історія | Тема: Північно-Східна Русь в ХІ-ХVст. • опрацювати § 26 підручника | Тема: Утворення Османської імперії • опрацювати §228 , повторити §25-26 |
Географія | Природні зони Євразії.Пререглянути відеопрезентацію https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=vFoeUZjg-7Q.Виконати завдання https://naurok.com.ua/test/prirodni-zoni-vrazi-3261.html |
Висотні пояси у горах Євразії Населення та політична карта Євразії. Здійснити уявну подорож уздовж п’ятдесятої паралелі: Скласти схему маршруту(країни,природні об’єкти) Переглянути відеопрезентацію. |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Мистецтво | Опрацювати тему с. 223-231 | Опрацювати тему с. 232-238 |
Інформатика | Група Маріуци І.Б. Хмарні технологіі:опитування з викорис танням онлайн-форм. Група Марцинюка М.М. Вивчити матеріал з параграфу 32 ст. 209-213 |
Група Маріуци І.Б.Опрацювати презентацію"Створення Веб-сатів.Конструювання сайтів". Група Марцинюка М.М. Вивчити матеріал з параграфу 32 ст. 213-218 Виконати самостійне завдання №1 на ст.219. |
Хімія | &33,впр.5-24 | параграф 35-37 (вправа 5 ,6,7 на сторінці 193 , вправа 7, 8, 9 на сторінці 199) |
Біологія (А) | &46.Зошит. ст.46,47 | §47.Завдання у Viber-групі. |
Біологія (Б) | $46,тв.завд.с220,проєкт "значення сенсорних систем",$47 | &48,творче завдання стор.227 |
Основи здоров'я (Б) | $22, завд.с 106 | &23 завд.с111 |
Основи здоров'я (А) | $22, завд . ст.105-106, зошит ст .58-60. | $ 23 ( завд. ст.111),зошит ст.61-63.Створити соціальну рекламу щодо забруднення гідросфери або економного використання питної води |
Українська мова (А) | &31,32, вивчити правила, впр. 312, 313, 318, 320, 319 | & 32, вивчити правила, впр. 332, 343, 336, 342. |
Українська мова (Б) | .Опрацювати матеріал підручника& 31,32.Виконати вправи 313,320,329. | Опрацювати матеріал підручника &33,34.Виконати вправи 344,349. |
Українська література (А) | Прочитати"Шпага Славка Беркути", опрацювати матеріал на с. 241, завдання 10, 11, 12 на с.204 | Підготуватися до контрольного твору "Що таке справжня дружба?", (за творчістю О. Довженка, Н. Бічуї). |
Українська література (Б) | Виписати по 2 цитати для характеристики образів Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. | Прочитати оповідання В.Дрозда"Білий кінь Шептало".Виконати тестрві завдання (в групі Viber) |
Німецька мова (А) |
опрацювати нові слова (с. 118, 120)
Впр. 4, с. 121 (опрацювати текст) |
Заповнити робочі зошити по розділу "Die Natur um uns herum" (усі можливі вправи) |
Англійська мова (А) |
8-А с.49 (SB) Вивчити слова урок 5а с.50-51 (SB) Впр.1. Опрацювати текст. Впр.2. Знати значення слів та фраз. Впр.3. Опрацювати правило. Впр.4. Доповнити текст. Впр.5. Скласти речення. Впр.7. Доповнити речення. с.70 (WB) Впр.1. Розгадати кросворд. Впр. 2. Утворити словосполучення. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004-8th.html |
Урок 5b с.52-53 (SB) Впр.1, 2,4,5,8 с.70 (WB) Впр.3. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704-8th.html |
Алгебра (А) | §3 п.22 номер 737, 739, 741, 745, 749, 751(1) | §3 п. 23 номер 758(а, б, в), 779, 781(а, б), 784 |
Алгебра (Б) | §3п22 N 736, 738, 740, 744, 746, 750, 751, 757 | §3 п.23 Розв’язати: № 778, 780, 782, 783, 784, 785, 786; Повторити:№765, 767-769 |
Геометрія (А) | §22 номер 1020(1), 1052, 1056(1), 1062(1), 1069(1), 1068 | §23 номер 1100(1), 1105(3), 1107(1). |
Геометрія (Б) | §22,23 N1068, 1070, 1076, 1078, 1093, 1097, 1100, 1102 | вивчити формули площ Розв’язати: № 1104, 1106, 1108, 1113, 1118, 1120, 1122, 1080 |
Фізика | §34(1-6) | Повторити: §35 Розв’язати: Вправа35(1,3,5) |
Трудове навчання (хлопці) |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ЗА https://docs.google.com/document/d/ |
|
Історія України | п.32(1-4 п.п). Заповнити синхронологічну таблицю. | & 32, (5-6 п.п). Показувати на карті зміни, що відбувалися на карті "Україна наприкінці 18 ст". Підготувати історичний портрет І. Гонти, М. Залізняка та О. Довбуша (на вибір) |
Всесвітня історія | п. 23, порівняти письмово реформи Марії Терезії та політикц Катерини ІІ. | &24, опрацювати. Виконати завдання № 10, 11 в зошиті. |
Географія | Кількість населення України та світу.Механічний рух населення.Статево-вікова структура населення.Переглянути презентації https://www.youtube.com/watch?v=tydKPWd7nI4 https://www.youtube.com/watch?v=tydKPWd7nI4 |
Густота населення України та світу. Виконати практичну роботу №11. Виконати тестові завдання. https://naurok.com.ua/test/naselennya-ukra-ni-i-svitu-6337.html |
Зарубіжна література | 1) Написати в робочих зошитах твір за комедією Мольєра «Міщанин -шляхтич» Теми: «Сміючись він говорив правду», «Чи застаріла комедія «Міщанин-шляхиич»?, «Хто з героїв комедії і чому викликає Вашу симпатію»? 2) Опрацювати біографію А. де Сент Екзюпері та прочитати, вміти аналізувати 1,2 розділи із казки- притчі «Маленький принц»; | -Читати та аналізувати наступні частини з твору « Маленький принц»А. де Сент Екзюпері; ( намалювати ілюстрацію до улюблених героїв твору); |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Мистецтво | Опрацювати тему Параграф 27-28 с. 168-180 | Опрацювати тему П.29-30 |
Українська мова (Б) | &29,впр.362-368. &30,впр.371,372,376 | Скласти оповідання на самостійно обрану тему(письмово). |
Інформатика | Група Маріуци І.Б. Пункт 30,ст.205. Практична робота 13. Група Марцинюка М.М. Перейти за посиланням із впр.4 ст. 174. Виконати завдання Графіті за інструкціями |
Група Маріуци І.Б. Опрацювати:п.29 Виконати: Впр. 1 ст.199 Група Марцинюка М.М. Перейти за посиланням із впр.4 ст. 174. Виконати завдання Пінгвін за інструкціями |
Англійська мова (Б) | ▶ Урок 10a c.99-101 (SB) c.99. Вивчити слова «види спорту». Дати відповідь на запитання: Where can you do/play each sport? Впр.2. Доповнити речення (інформація з тесту). Впр.6. Опрацювати правило на с. 101 або с.128 у підручнику. Впр.7. Записати дієслова в дужках в правильній формі. Впр.8. Скласти речення про себе і спорт. Детальні інструкції до виконання Д.З. за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/0604-1004-9th.html |
Урок 10 b с.102-103 (SB) Впр.1,3,5,6 + ще дві вправи за посиланням. с.72 (WB) Впр.3. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/1304-1704.html |
Українська література (Б) | Біблія в житті Т.Г.Шевченка."Ісайя. Глава 35." | Твір письмово « Моі враження від улюбленого твору Шевченка». |
Алгебра (А) | &23. Розв'язати 979-996. Повторити 1012. | Розв'язати 1016-1025. Опрацювати п.24. Повторити 1033 |
Алгебра (Б) | Домашні завдання в Google Classroom, клас "Алгебра 9 клас" | Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 9 клас" |
Геометрія (А) | & 21. Розв'язати 953; 956;958;959;965. Повторити номери 920-923 | Опрацювати п.22. Розв'язати 979-987 |
Геометрія (Б) | Домашні завдання в Google Classroom, клас "Геометрія 9 клас" | Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 9 клас" |
Фізика | Домашні завдання в Google Classroom, клас "Фізика 9 клас" | Д/з з фізики у Google classroom клас " Фізика 9 клас" |
Хімія | &28,впр.209,212,213 | параграф 30 вправа 218 і 219 |
Біологія (А) | $50.проєкт с211.,завдання у презентації | проєкт с211 здати цього тижня ,&51,завд. с213 |
Біологія (Б) | &50,завд.ст.211 | параграф 51 і 52 |
Німецька мова |
опрацювати нові слова (с. 150)
Впр. 4, с. 151 (опрацювати текст) |
с. 153 (опрацювати лексику) Впр. 3, с.153-154 (ознайомитись з інформацією про Швейцарію) |
Основи здоров'я | $ 24 завд. ст. 117-118, складіть пам'ятку "Здоров'я моє і майбутніх дітей"( в зошиті) | $25,26 (завд.ст. 124-125; 129-130) |
Фізкультура | піднімання тулуба в сід з положення лежачи 2 підходи по 25 разів | |
Трудове навчання (хлопці) |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://docs.google.com/ |
|
Правознавство | п. 22-23, повторити, виконати ПЗ , з п. 24 | &25-26, опрацювати |
Історія України | Повторити параграфи 23-26, підготуватися до тестування | &27-29, опрацювати, скласти план. Ознайомитися зі слайдами |
Всесвітня історія | Всесвітня історія & 24, опрацювати, скласти таблицю (завд. 13, ст. 204) | &25, опрацювати. Скласти таблицю (ст. 210, завд. 13) |
Географія | Туризм як складник національної економіки.Перезентувати Микулинці,як один із центрів розвитку туризму в Україні (в робочому зошиті).Не забуваємо про політичну карту. |
Наукова діяльність.Освіта.Охорона здоровя. Cкласти тест по темі «Туризм». Розробити туристичний маршрут,мандруючи Україною. Не забуваємо про політичну карту. |
Зарубіжна література | Опрацювати життєвий та творчий шлях Б. Шоу, читати та аналізувати « Пігмаліон» | Прослідкувати динаміку образу Елайзи Дулітл;2) Ідея збереження національної культури, розвитку мови у творі Б. Шоу « Пігмаліон»; |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Інформатика (А) | Маскування"Живі переходи".Створення і деформація.Заливка об'єктів.Робота з градієнтами |
Робота з текстом.Макетування.Художнє оформлення тексту. Ділова графіка.Виконати:завдання за посиланням (https://sites.google.com/view/ BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7% |
Інформатика (Б) | Група Маріуци І.Б.. Маскування"Живі переходи".Створення і деформація.Заливка об'єктів.Робота з градієнтами Група Марцинюка М.М. Програми з розгалуженнями в Python з використанням прапорців та радіокнопок. |
Група Маріуци І.Б. Робота з текстом.Макетування.Художнє оформлення тексту. Ділова графіка.Виконати:завдання за посиланням (https://sites.google.com/view/ BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7% 80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0% Група Марцинюка М.М. Ознайомитися з роботою з табличними величинами з допомогою графічного інтерфейсу Python. Використати надане в Facebook посилання. |
Англійська мова (Б) | ▶ урок 4f с.47 (SB) Впр.1. Опрацювати текст. Впр.2. Прочитати текст ще раз та позначити речення ‘T’ або ‘F’. Впр.3. Знайти слова в тексті із схожим значенням та скласти речення. Впр.4. Заповнити пропуски. Впр.6. Вибрати правильне слово. Пояснення на с.153. с.70 (WB) Впр.1,2. ▶Урок 7 Self Check с.48 (SB) Впр.1-5. |
с.49 (SB) Вивчити слова урок 5а с.50-51 (SB) Впр.1. Опрацювати текст. Знати значення виділених слів та фраз. Впр.2. Вибрати правильне слово. Впр.4. Доповнити речення. Впр.6. Вибрати відповідний прийменник.(довідка на с.153). Впр.7. Опрацювати правило (деталі на с.138). Впр.8. Написати речення. Впр.9. Доповнити речення. Впр. 11. Вибрати правильнее слово (довідка на с.153). |
Фізика | Теоретично опрацювати хід лабораторної роботи на ст. 212. Провести обговорення в Discord-і | Теоретично опрацювати хід лабораторної роботи на ст. 213. Виконати завдання для самоперевірки на ст.215. |
Хімія | &29.Підготувати проекти на такі теми:"Натуральні волокна тваринного походження." "Збалансоване харчування-запорука здорового способу життя" | параграф 32 , вправа 237 і 238 |
Біологія | &35,36 | §39,40. Завдання у Viber-групі. |
Українська мова (А) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Українська мова (Б) | Опрацювати матеріал підручника &70-72.Виконати вправи 502,508,516. | .Опрацювати матеріал підручника& 73-75.Виконати вправи 521,527,532. |
Українська література (А) | Опрацювати тему у Вайбер-групі | Опрацювати тему у Вайбер-групі |
Українська література (Б) | Прочитати драму-феєрію Лесі Українки "Лісова пісня" | Підготуввти письмову характеристику одного з персонажів"Лісової пісні"(на вибір). |
Німецька мова |
опрацювати нові слова (с. 107)
Підготувати презентацію на тему: "Moderne Sänger und Bands" (про улюблену групу, співака/співачку) |
с. 112, 114 (опрацювати нову лексику) Впр. 3, с.115-116 (опрацювати текст про ландшафти Німеччини) |
Алгебра (А) | П.37(формули). Розв'язати 37.1;37.3;37.5;37.7. Повторити 37.26 | Розв'язати 37.4; 37.6;37.8;37.12;37.14; 37.19 |
Алгебра (Б) | П.20. Розв'язати 20.1-20.7. Повторити 20.11 | Розв'язати 20.6;20.8-20.10. Повторити 20.12 |
Геометрія (А) | П.19. Розв'язати 19.1-19.9; 19.12;19.14 | Опрацювати п.20. Розв'язати 20.1-20.14 |
Геометрія (Б) | П. 41. Розв'язати 41.1-41.17. Повторити 41.24 | Опрацювати п.42. Розв'язати 42.1-42.14 |
Фізкультура | піднімання тулуба з положення лежачи в сід по 27 разів 2-3підходи.Один день перерви | |
Технології |
опрацювати і виконати задання за посиланням https://docs.google.com/document/d/ |
|
Історія України (Б) | п. 36, вивчити терміни, підготуватися до тестування. | & 37, опрацювати. Підготувати презентації про лідерів Руху Опору в Україні |
Всесвітня історія (Б) | п.20, повторити п. 17-19. | & 21, опрацювати |
Громадянська освіта (Б) | п.40-41, опрацювати | & 41, скласти родинний бюджет. |
Географія | Загальна характеристика країн Америки.Виконати практичну роботу №5.Провести дослідження на тему ""Бананові республіки":типові ознаки"(у робочому зошиті).Не забуваємо про політичну карту |
10 клас США. Преглянути відеопрезентацію. https://www.youtube.com/watch?v=98cKDtGSVOE Скласти тестові завдання по темі «США». Не забуваємо про політичну карту. |
Зарубіжна література | Милорад Павич( опрацювати біографію письменника), читати та аналізувати твір « Скляний равлик» | Читати та аналізувати твір Даніель Пеннак « Усе для людожерів»; Характеристика сучасного Парижа та його мешканців у романі. |
Предмет | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 |
Українська мова (А) | Онлайн тести, написати есе"Скарби, що визначають сенс життя" | Повторити розділи "Лексика", "Фразеологія", "Стилі мовлення", тестові завдання,записати інтерв'ю з міністром освіти про проблеми шкільного життя. |
Українська мова (Б) | Повторити розділ"Фонетика" | Повт. Розділ «Орфографія» . Тестові завдання . |
Українська література (А) | Зміст, паспорт роману "Маруся Чурай", цитати до образів, с. 228-236 (підручник) | Опрацювати матеріал на с. 200-202,вивчити напам' ять вірш Д.Павличка "Два кольори", записати паспорт твору. |
Інформатика |
Група Маріци І.Б. Створення і налагодження інтерактивноі веб-сторінки з використанням веб-прогамування Група Марцинюка М.М. Аналогічно. |
Група Маріци І.Б. Опрацювати: Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
Англійська мова (А) |
Unit 8B Ex.1,2,3,4,5,6,7,8, p.88, Unit 8C Ex.1 вивчити слова p.89, Unit 8D Grammar Ex 1,2,3,4,5,6,7,8, p.90 Граматика: Reported Questions
|
Unit 8 E- ex. 1,2,3 вивчити напам'ять, 4,5,6,7 p. 91, Unit 8F ex. 1 вивчити напам'ять, ex. 2,3,4,5,6,7 p. 92, читати та перекладати текст p. 93 |
Англійська мова (Б) |
Unit 9C-9D c. 94 Free in the Skies (опрацювати текст) Впр. 2,3,4, с.94 (виконати) с.95 Precious Earth (опрацювати текст) Впр. 2,3,4, с.95 (виконати) |
Unit 9E-9F с. 96 - What was it like? опрацювати діалог Впр. 3,6, с. 96 (виконати) с.97 - Our Solar System Опрацювати текст. Впр. 2,3,4, с.97 (виконати)
|
Зарубіжна література |
Урок 1. Ф. Дюрренматт "Гостина старої дами". Знати зміст твору, жанрові новації, значення іронії, гротеску в творі. ДЗ: Скласти хронологічну таблицю творчості письменника (ПИСЬМОВО). Мої враження від прочитаного твору (ПИСЬМОВО). Урок 2. Ясунарі Кавабата "Тисяча журавлів". Провідні ідеї твору. Образна система. Еволюція головного героя (Кікудзі). ДЗ: Зміст твору. Символіка (ПИСЬМОВО) |
УРОК 1. ДЗ: Милорад Павич. Оповідання «Скляний равлик». Знати зміст, висловлювати власні думки. |
Українська література (Б) |
Письмовий твір-роздум за романом"Маруся Чурай."Виконати тестові завдання. |
Повт твір Ю.Яновського «Майстер корабля». |
Алгебра (А) |
Розв'язати 25.44-25.68 |
Розв'язати 25.71-25.82 |
Алгебра (Б) |
Домашні завдання в Google Classroom, клас "Алгебра 11 клас" |
Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 11 клас" |
Геометрія (А) |
Розв'язати 16.47-16.54. ЗНО онлайн |
Опрацювати п.17. Розв'язати 17.1-17.20 |
Геометрія (Б) |
Домашні завдання в Google Classroom, клас "Геометрія 11 клас" |
Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 11 клас" |
Фізика |
Теоретично опрацювати хід лабораторної роботи на ст. 206-207 |
Виконати комплекс завдань для самоперевірки на ст. 209. Повторити будову атома. |
Хімія |
&31,впр.250,251,253 |
хімія параграф 28 , вправа 228-230 |
Біологія |
&44,45 |
.§48,49 |
Астрономія |
Вивчити матеріал з Теми 6, ст. 92-95 |
Вивчити матеріал з Теми 6, ст. 96-99. |
Німецька мова |
опрацювати нові слова (с. 128, 133)
Впр. 3, с. 130 (опрацювати текст, дати відповіді на питання) Опрацювати подану у темі граматику |
Виконати вправи з зошита по пройдених темах |
Технології |
ОПРАЦЮВАТИ І ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ЗА ПОСИЛАННЯМ https://drive.google.com/file/d/ |
|
Історія України (Б) | Повторити п. 20-26. Підготуватися до тестування. Виконати П.З. № 5. | & 27, 28 , опрацювати |
Всесвітня історія (Б) | & 20, опрацювати | &21, опрацювати. Підготуватися до тестування. |
Географія |
Глобальні ланцюги доданої вартості.Виробництва первинного і вторинного секторів.Виконати практичну роботу №8.Ознайомитися з тестовими завданнями"ЗНО 2018". Не забуваємо про політичну карту. |
Політична географія та геополітика. Ознайомитися з тестовими завданнями «ЗНО-2017» Не забуваємо про політичну карту. |