Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Дизайн і технології (Б) |
«В гостях у казки» (Виконати за зразком) http://podolyakola. |
«Вишеньки – сестрички» (Виконати за зразком) http://podolyakola.blogspot.com/p/blog-page_40.html |
Інформатика |
опрацювати тему: «Виконавці алгоритмів» http://podolyakola.
|
опрацювати тему: «Створення об’єктів у програмі Scratch» Виконати інтерактивні вправи http://podolyakola.blogspot.com/p/blog-page_40.html |
Математика (А) |
опрацювати завдання у групі Viber |
опрацювати завдання у групі Viber |
Математика (Б) |
с.95-97-завжання усно. Друкований зошит с.40-43-письмово. |
Робота у групі Вайбер |
Українська мова (А) | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Українська мова (Б) | Вправи 399, 400, 402-усно, 403- письмово, 404-406-усно, 407-письмово. | Робота у групі Вайбер |
Читання (А) | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Читання (Б) | с. 94-96. Вивчити лічилку на пам'ять | Робота у групі Вайбер |
ЯДС (А) | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
ЯДС (Б) | Переглянути презентації у Viber. Завдання в зошиті с.46-48. | Робота у групі Вайбер |
Образотворче мистецтво (А) | опрацювати завдання у групі Viber | опрацювати завдання у групі Viber |
Трудове навчання (А) | опрацювати завдання у групі Viber |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Інформатика |
опрацювати тему:
«Середовище
|
опрацювати тему: «Текстові та графічні об’єкти слайдів» Виконати інтерактивні вправи http://podolyakola.blogspot.com/p/blog-page_51.html |
Англійська мова |
lesson 1, unit 6 |
3-А,
3-Б |
Математика (А) | N 934(усно)N 936, 938, 940, 941, 943(усно), 944, 946, 947,954, 955, 958, 959, | |
Математика (Б) | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. | |
Українська мова (А) | впр, 423, 424, 426-429, | |
Українська мова (Б) | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. | |
Літературне читання (А) | ст,169-171 | |
Літературне читання (Б) | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. | |
Природознавство (А) | ст,142-146, | |
Природознавство (Б) | Теми опрацьовуємо у Вайбер-групі. |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Інформатика |
опрацювати тему: « Перетворення інформації» http://podolyakola.blogspot.com
|
опрацювати тему: «Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації» Виконати інтерактивні вправи http://podolyakola. |
Математика (А) |
с.151-154 номер 953,957,960,970,976 Задача 955,956,958,967,971 |
с.154-158 (номери у вайбері ) |
Математика (Б) |
с.151-154 номер 953,957,960,970,976 Задача 955,956,958,967,971 |
с.154-158 (номери у вайбері ) |
Українська мова (А) |
с.169-172 Впр.333,334,335,336,337 |
с.172-174 ( вправи у вайбері) |
Українська мова (Б) |
с.169-172 Впр.333,334,335,336,337 |
с.172-174 ( вправи у вайбері) |
Природознавство (А) |
&40 с.128-131 (робота у зошиті) с. 127(проект) |
с.132-138 |
Природознавство (Б) |
&40 с.128-131 (робота у зошиті) с. 127(проект) |
с.132-138 |
Літературне читання (А) |
с.156-160(робота у зошиті) |
с.160-166(зошит ) |
Літературне читання (Б) |
с.156-160(робота у зошиті) |
с.160-166(зошит ) |
Англійська мова (А) |
Unit 27 вивчити напам'ять слова, текст читати та перекладати, ex3. 1,p.86, вивчити займенники, ex. 2,3,4 p. 87, Unit 28 вивчити напам'ять слова, читати та перекладати текст, ex. 1, p. 88 вивчити правило напам'ять (майбутній час), ex 2,3,4 p. 89(pb) Activity book : Unit 27 ex. 1,2,3 p.84 , ex4, 5,6 p. 85, Unit 28 ex. 1,2 p. 86, ex 3,4,5 p. 87 |
Unit 28 вивчити напам'ять слова, читати, перекладати текст p. 88, вивчити правило p. 89, ex 2,3,4 p. 89. Sally's Story, вивчити напам'ять слова, читати та перекладати текст, ex. 1 p. 90. Вивчити напам'ять слова, читати текст, ex. 2 p. 91. Вивчити напам'ять слова, читати та перекладати текст Ex 1,2 p. 102 (PB), Activity book : Unit 28 ex. 1,2,3,4,5 pm. 86-87. Sally's Story:ex. 1,2,3,4,5 pm. 88-89 |
Англійська мова (Б) |
lesson 2, unit 6 |
lesson 3, unit 6 |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Природознавство | §42.43.Зош.ст67,68,69.Завдання у Viber-групі. | 5А,5Б .§43(повторити).Робота у Viber-групі. |
Англійська мова (А) |
Урок 8a |
Урок 8b с.104-105 (SB) Впр. 1, 2 (А, В), Впр. 3 (А, В) (Grammar) с.78-79 (WB) Впр.А, В, С, Е. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/2704-3004-5th.html |
Англійська мова (Б-І) |
Урок 8a |
Урок 8b с.104-105 (SB) Впр. 1, 2 (А, В), Впр. 3 (А, В) (Grammar) с.78-79 (WB) Впр.А, В, С, Е. Детальні інструкції за посиланням: https://teliaga-iryna.blogspot.com/p/2704-3004-5th.html |
Англійська мова (Б-ІІ) | Unit 8c ex 1 вивчити напам'ять слова (A, B,), ex. 2 p. 106, ex. 3 вивчити напам'ять прикметники p. 107, Unit 8 d ex. 1 a, B читати та перекладати p. 108, ex. 1 c, ex. 2 a, B, ex 3 вивчити напам'ять, ex. 4,5 p. 109, Unit 8 Around Africa ex. 1 a, вивчити напам'ять слова, В, p. 110, ex. 3,4,5 p. 111,ex. 5 a, вивчити фрази напам'ять, B, p. 111(sb) Workbook : виконати всі вправи до розділів 8с,8d 8 Around Africa | Unit 8 Around Africa ex. 3 p. 111, ex 4 виконати письмово в зошиті, ex. 5 вивчити фрази напам'ять p. 111 (A), ex. 5 (B) написати в зошиті p. 111. Workbook : unit 8 Around Africa ex. A, B, C P. 109 |
Історія | Тема:Місто і село колись і тепер. • опрацювати §25 підручника | Наука та освіта колись і тепер • опрацювати §26 |
Математика | Д/з з математики у Google classroom клас "Математика 5 клас" | Д/з з математики у Google classroom клас "Математика 5 клас" |
Трудове навчання (хлопці) |
Завдання для хлопців за посиланням https://docs.google.com/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Опрацювати завдання у групах, бесідах |
Побутові електроприлади в моєму житті. |
Основи здоров'я |
&26с148-150 |
₴27, завдання с157;дом.завд. тести на урок 28.04.з12.00до.15.00Тема"Пожежна безпека"https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=631002 |
Інформатика |
Опрацювати: п.16, ст144-153. Виконати: Впр.3. |
Опрацювати: п. 17 ст. 154-160. Виконати :Впр№2 ст.160. |
Німецька мова |
Повторити пройдений матеріал (слова с 106-131, тема "Die Natur") |
Робота в Вайбері та Гугл-класі |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с.154-157 |
Опрацювати тему с. 158-163 |
Зарубіжна література |
Виконати тестові завдання ( в групі Viber). |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Біологія | §47.Зош.ст.56 .Завдання у Viber-групі. | §48,зош.ст.60.Робота у Viber-групі. |
Математика | §33 номер 1496,1502,1504 | Завдання у групі Вайбер |
Українська мова (А) | & 56,57, вивчити правила, виконати впр.475, 480 (усно), впр.478,483, 484 (письмово). | Опрацювати матеріал & 57, виконати впр. 487,498, тестові завдання на с. 186-187. |
Українська мова (Б) | &57,58. Впр 485, 486, 487, 498. | &58, с. 186-187 (письмово дати відповіді) Відповіді кинути у вайбер групу 6-Б. |
Українська література (А) | Опрацювати матеріал підручника на с. 216-218, виразно читати байки "Щука", "Муха і Бджола", "Жаба і Віл", вивчити напам'ять одну байку (на вибір). | Павло Глазовий "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала", "Кухлик". Одну з гуморесок вивчити напам'ять (на вибір). |
Українська література (Б) | П.Глазовий « Еволюція» «Найважча роль» , «Заморські гості» , «Похвала» , «Кухлик» . | с. 234-235(письмово відповіді) . Відповіді кинути у вайбер групу 6-Б. |
Зарубіжна література (А) | Написати листа письменнику-фантасту(Р. Д. Бредбері або Р. Шеклі); -причатита Е.Е. Шмітт « Оскар і Рожева Пані»(аналізувати твір); | А.Е. Ліндгрен( скласти хронологічну табл. про життєвий і творчий шлях писименника); -читати «Міо, мій міо» |
Зарубіжна література (Б) | Виконати тестові завдання ( в групі Viber). | |
Географія |
Склад біосфери.Грунти.Видигрунтів. Переглянутивідеопрезентацію. https://geografiamozil2.jimdofree.com Виконатиконтрольну роботу з теми «Гідросфера». https://naurok.com.ua/kontrolna- robota-gidrosfera-167399.html
|
Природні комплекси.
Географічна оболонка- найбільший природний комплек. |
Історія |
Тема: Кризові явища в Римській імперії. • опрацювати §44 підручника |
Виникнення і поширення християнства • опрацювати §45 Розпад Римської імперії • опрацювати §47, п 1 |
Трудове навчання (хлопці) |
Завдання для хлопців за посиланням https://docs.google.com/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Опрацювати завдання у групах, бесідах |
Здоров’я та краса мого волосся. |
Основи здоров'я |
&28,завд. с134 |
₴29,завд.140, тести
30.04 |
Інформатика |
Опрацювати: "Налаштування показу презентацій" |
Опрацювати: Налаштування показу презентацій. Елементи управління відтворенням презентації. Виконати :створити презентацію :"Чорнобиль" |
Німецька мова |
опрацювати нові слова с.150 Повторити пройдений матеріал (слова с 136-153, тема "Unzere Natur und Umwelt") |
Робота в Вайбері |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с.184-187 |
Опрацювати тему с. 188-193 |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Біологія (А) | &49,50, тести с221 | повт.₴50,здати проєкти, тести с 221. |
Біологія (Б) | §50,зош.ст.57. Завдання у Viber-групі. | §51,зош.ст.58. Робота у Viber-групі. |
Зарубіжна література (А) | Виконати тестові завдання ( в групі Viber). | |
Зарубіжна література (Б) | Читати та аналізувати Е. Хемінгуей «кішка під дощем»; - читати Айзек Азімов «Фах»; | Аналізувати твір « Фах»; - виписати цитати до образу головного героя |
Хімія | хімія завдання в групі Viber | параграф 29 , завдання 4-10 |
Географія |
Контрольна робота по темі «Євразія». https://naurok.com.ua/test/kontrolna- robota-vraziya-4563.html Повторюємо номенклатуру материка. |
Тихий
океан. |
Українська мова (А) |
Опрацювати матеріал підручника&43, виконати вправи528,529. |
Опрацювати матеріал підручника &51,виконати вправи 543,545. |
Українська література (А) |
Прочитати повість О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" |
Скласти і записати в зошит план характеристики образу Івана Сили |
Алгебра |
Опрацювати матер. п.30. Розв'язати 974;976;977;978; 981;983 |
Розв'язати 975;976;979;980;984 |
Геометрія |
Розв'язати 686;690;692;695;696;698 |
Розв'язати 1-5 ст.151 |
Історія України |
Тема: Узагальнення і систематизація опрацьованого матеріалу. • повторити §20-22 |
Тема : Суспільний
устрій на українських землях в ХІV – ХVІст. |
Всесвітня історія |
Тема: Узагальнення і систематизація опрацьованого матеріалу. • повторити §25-26 |
Тема : Виникнення
слов’янської писемності. Формування культури Центрально-Східної Європи. |
Фізика |
§30 Вправа30(4,5,6) |
§31 Вправа31(2-5, 10) |
Трудове навчання (хлопці) |
Завдання для хлопців за посиланням https://docs.google.com/document/d/ 10hmzpktuw0UjsdxuXy3OKksCtqvAXQ9Kku
|
|
Трудове навчання (дівчата) |
Опрацювати завдання у групах, бесідах |
Маркування споживчих товарів. |
Основи здоров'я |
$ 25 (завд. на ст. 99); зошит ст.65-67 |
$ 25(ст.98-99).Записати у зошиті умови комерційної реклами.Переглянути відео в групі |
Інформатика |
Опрцювати:п.26. ст 195-200. Виконати: впр.2, ст.204. |
Опрацювати: п24,ст.178-190. Виконати:впр№2 ст186. |
Англійська мова (А) |
Заповнити робочий зошит, Unit 9 Виконати с. 100 (Self Check) |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Німецька мова (А) |
Опрацювати нові слова с. 139,142 Повторити попередню лексику (с 134, 136) |
Робота в Вайбері та Гугл-класі |
Музичне мистецтво |
Опрацювати тему с.172-175 |
Опрацювати тему с. 176-181 |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Біологія (А) | §48, 50,51.,зош.ст.48,49. Завдання у Viber-групі. | §49. Робота у Viber-групі |
Біологія (Б) | &49;та.завд. с 231 | ₴50,дослідницький практикум с235. |
Алгебра (А) | самостійні письмові у вайбер | Завдання у групі Вайбер |
Алгебра (Б) | Опрацювати: §3 п.24 Розв’язати: № 787, 796, 798, 799, 800, 802 Повторити:№791, 793 | Опрацювати: §3 п.24 Розв’язати: № 804, 806, 808, 810, 812, 816 Повторити:№822, 824 |
Геометрія (А) | самостійні письмові у вайбер | Завдання у групі Вайбер |
Геометрія (Б) | Вивчити формули площ Розв’язати: № 1124, 1125, 1129, 1085, 1027, 1028 | Опрацювати:§24 Розв’язати: № 1146, 1147, 1149, 1151, 1153, 1155 |
Українська мова (А) | Опрацювати матеріал & 33, 34, виконати впр. 338, 344, 349. | Опрацювати матеріал & 35, повторити матеріал & 31, 34, виконати впр. 361, 364, 368. |
Українська мова (Б) | Опрацювати матеріал підручника&35,повторити &31-34.Виконати вправи364,368. | Повторити матеріал підручника& 35,виконати вправи 361,365. |
Українська література (А) | Опрацювати матеріал підручника на с. 243- 245, прочитати оповідання "Білий кінь Шептало". | Прочитати повість-казку Ю. Винничука" Місце для дракона". |
Українська література (Б) | Прочитати повість-казку Ю.Винничука "Місце для дракона" | Опрацювати теоретичний матеріал підручника(с.256-258) |
Історія України | & 33, опрацювати, виконати таблицю (завд. 14, ст. 260) | ст. 261-262, виконати ПЗ: Визначити способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави (використовуючи витяги з козацьких літописів |
Всесвітня історія | &25, опрацювати, скласти план. | Підготуватися до онлайн-тестування (повторити & 26) |
Зарубіжна література | Р. Бах « Чайка Джонатан Лінгвістон» читати та аналізувати | -аналізувати оповідання Р. Баха «Чайка Джонатан Лінгвістон»; -читати Б.Космовська « Буба» |
Хімія | хімія параграф 39 , завдання після параграфа за рівнями( кожен учень вибирає собі рівень , який зможе виконати ) | завдання в групі Viber |
Географія |
Опрацюватиматеріалпідручника «Міське і сількенаселенняУкраїни та світу». Виконатитестовізавдання. https://docs.google.com/forms/d /e/1FAIpQLScU_ 17IJcqV8rBI0Mw2JB56 kARYE1fHGJxgFYshiQbajb1y7w/ viewform
|
Національний склад
населення України та світу. |
Фізика |
§36 Вправа36(1-4) |
§37 Вправа37(4-6) |
Трудове навчання (хлопці) |
Завдання для хлопців за посиланням https://docs.google.com/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Опрацювати завдання у групах, бесідах |
Відеоурок «Виготовлення маски» |
Англійська мова (А) |
Урок 5с |
Урок 5d |
Основи здоров'я (А) |
$24, 25(дати відповіді на запитання); зошит ст.64-67.
|
$ 26 Дати відповіді на запитання в кінці параграфа.Виканати ситуаційні завдання в кінці параграфа.Зошит ст.68-70 переглянути презентацію https://super.urok-ua.com/prezentatsiya-pravova-vidpovidalnist-i-zakoni-ukrayini-prava-obov-yazki-i-pravova-vidpovidalnist-nepovnolitnih-8-klas/ |
Основи здоров'я (Б) |
&24 та тв.завд."Чим небезпечний смог?" |
₴25, тв.проєкт "Чисте довкілля" с118 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) |
Опрацювати:"Правила ергономічного розміщення відомостей на веб- сторінці" переглянути відео%https://www.youtube.com/ |
Опрацювати: розділ 4 п.11 ст.80-88. Виконати:впр.2 ст85 |
Інформатика (Марцинюк М.М.) |
Виконати завдання 3-4 розділу Працюємо самостійно, завдання 2 із розділу Досліджуємо (ст. 220) |
Опрацювати матеріал зі ст.220-224, виконати впр.1 |
Німецька мова (А) |
Повторити пройдений матеріал (слова с 105-125, тема "Die Natur um uns herum") |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Мистецтво |
Опрацювати тему п.30 |
Опрацювати тему П. 31 |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Історія України | с. 202-252, повторити, підготуватися до тестування. Підготувати доповідь на тему: "Українська політична думка: між федералізмом та самостійністю" | &30-31, опрацювати. |
Всесвітня історія | ст. 211-218, опрацювати, виконати ПЗ. Підготувати замітку про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки | &26, опрацювати |
Правознавство | &27, опрацювати | &28, опрацювати. Написати позовну заяву (зразок - на ст 173) |
Зарубіжна література | Шолом -Алейхем « Тев‘є- Молочар», - характеризувати обращи твору; | - Характеризувати образи твору( виписати цитати); -Філософія у творі( роздуми); |
Хімія | параграф 30 , 31 , вправа 229 , 230 , 231 | параграф 32 , завдання в групі Viber |
Біологія (А) | &52;53; тести с 223-224 | тв.завд. письмово на вибір 28,29,31 с224 |
Біологія (Б) | завдання в групі Viber | завдання в групі Viber. |
Географія |
Виконати тестові завдання https://docs.google.com/forms/ Опрацювати матеріал підручника про фінансові послуги і комп’ютерне програмування. Переглянути презентацію. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-finansovi-poslugi-9-klas-geografia-127390.html
Не забуваємо про політичну карту! |
Виконати
тестові завдання. |
Алгебра (А) |
Розв'язати 1028-1032; 1039-1043 |
Опрацювати п.24. Розв'язати 1046-1056 |
Алгебра (Б) |
Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 9 клас" |
Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 9 клас" |
Геометрія (А) |
Опрацювати п.23. Розв'язати 1001-1013 |
Розв'язати 1015-1019. Повторити 1-5 ст.173 |
Геометрія (Б) |
Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 9 клас" |
Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 9 клас" |
Українська мова (Б) |
Виконати Впр 447. Вивчити з інтернету тему : Період. Основні його ознаки. Складне синтаксичне ціле. Його основні ознаки. |
Повт вивчений матеріал. Підготовка до конт роботи |
Українська література (Б) |
П. Куліш «Чорна рада» (прочитати роман). Вивчити біографію. |
Опрацювати матеріал у підручнику( П.Куліш «Чорна рада»). |
Фізика |
Д/з з фізики у Google classroom клас " Фізика 9 клас" |
Д/з з фізики у Google classroom клас " Фізика 9 клас" |
Трудове навчання (хлопці) |
Завдання для хлопців за посиланням https://docs.google.com/ |
|
Трудове навчання (дівчата) |
Опрацювати завдання у групах, бесідах |
Відеоурок «Виготовлення маски» |
Англійська мова (Б) |
Урок 10 с |
Урок 10d |
Основи здоров'я |
опрацювати тему у Вайбер-групі |
$ 27 .Завдання стор.135; виконати ситуаційні завдання в кінці параграфа |
Інформатика (Маріуца І.Б.) |
Розв'язування компетентнісних Задач.П.31 Завдання1.ст.205. |
розв'язування компетентнысних задач.Опрацювати выдео:https://www.youtube.com/watch?v=hjxWGgZUQmo. Виконати впр"2 ст.205. |
Інформатика (Марцинюк М.М.) |
Перейти за посиланням із впр.4 ст. 174. Виконати завдання Обої з рибою. за інструкціями. |
Перейти за посиланням із впр.4 ст. 174. Виконати завдання "Скляний стакан із соком" за інструкціями. |
Технології |
створити презентацію міні проект «Варіанти дизайн оформлення вхідної зони приміщення» у вигляді презентації відсилати на електрону пошту |
|
Німецька мова |
опрацювати лексику с. 155 Впр. 4, с.156-157 (опрацювати інформацію про Ліхтенштейн) Впр. 5, с.157 (виконати) |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Мистецтво |
Опрацювати тему п.29,30 |
Опрацювати тему П.31,32 |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Біологія | §41,42. . Завдання у Viber-групі. | §43, 44.Робота у Viber-групі |
Історія України (Б) | &38, опрацювати, скласти хронологічну таблицю. | & 39, опрацювати |
Всесвітня історія (Б) | & 22, опрацювати. Підготувати повідомлення про українців - праведників народу світу (на вибір) | &23, опрацювати. |
Громадянська освіта (Б) | &43-44, опрацювати | & 45, 46, опрацювати. Скласти резюме. |
Зарубіжна література | Читати та аналізувати М. Метерлінк «Синій птах»; - характеризувати образи. | -характеризувати образи твору( виписати цитати ); - роль фантастики у творі;( повторити з т. л. казка-фейєрія). |
Хімія | параграф 33 | повторити параграф 32 і 33 |
Географія |
Виконати тестові завдання https://docs.google.com/ forms/d/e/ 1FAIpQLScQkLaE1vhndh9u_ eXmUWrKZxRcBIg KdZkwGMQ-n6TEU_RWwg/viewform Опрацювати матеріал підручника про Канаду та Бразилію. https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-kanada-19407.html
https://www.youtube.com/watch?v=PIQGthlyrN4 Провести дослідження на тему «Складники підприємницького успіху української діаспори в США та Канаді». |
Країни
Африки «Загальна характеристика». |
Українська мова (Б) | Опрацювати матеріал підручника& 76,77.Виконати вправи545,546. | Опрацювати матеріал&78, виконати вправи 558,560,561. |
Українська література (Б) | Підготувати аналіз поезій Лесі Українки "Contra spem spero","Слово,чому ти не твердая криця","Мріє,не зрадь","Стояла я і слухала весну". | Скласти анкету життя і творчості М.Вороного. |
Алгебра (А) | Опрацювати матер. п. 38. Розв'язати 38.1-38.10 | Опрацювати( п.36( приклад 2!) Розв'язати 39.1-39.8; 39.12 |
Алгебра (Б) | Опрацювати матер. п.21. Розв'язати 21.1-21.6. Повторити 21.7 |
Опрацювати п.22. Розв'язати 22.1-22.5 |
Геометрія (А) | Розв'язати 20.15;20.20- 20.28 | Повторити ст. 205 |
Геометрія (Б) | Розв'язати 42.15-42.23 | Розв'язати 44.1-43.10 |
Англійська мова (Б) |
урок 5b с.50-51 (SB) Впр.1. Скласти речення. Впр.2. Знати значення фраз та скласти з ними речення. Впр.4. Опрацювати текст. Знати значення виділених слів та фраз. Впр.5. Позначити речення: Т – правдиве твердження, F – неправдиве твердження. Речення з неправдивою інформацією виправити. Впр.8. Опрацювати правило (деталі на с.138). Впр.9. Доповнити речення. Впр. 10. Опрацювати правило (деталі на с. 139). Доповнити речення. с.37 (WB) Впр.1-5 |
урок 5с с.54 (SB) Впр.1,4 с.38-39 (WB) Впр.2,5,6. урок 5d с.55 (SB) Впр.1,2,4,5. с.40 (WB) Впр.2,4 |
Фізика | Опрацювати параграф 36. Виконати завдання із вправи 36. | Опрацювати параграф 37. Виконати завдання із вправи 37 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) | Опрацювати:"Векторна графіка"Урок 28 | Опрацювати: Комп'ютерна верстка. Програми для комп'ютерної верстки: інтерфейс,основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням.Концепція багатосторінкового документа. ... Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=7Oli_z7Zs3M |
Інформатика (Марцинюк М.М.) | Виконати надані практичні завдання, надіслати результат через месенджер Discord | Двохвимірні масиви та візуалізація роботи з ними у середовищі Python. |
Німецька мова |
Опрацювати лексику с.117,119,122 Впр.3, с.123-124 (опрацювати текст) |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Предмет | 21.04-24.04 | 27.04-01.05 |
Біологія | §50 . . Завдання у Viber-групі. | §51, 52 . Робота у Viber-групі |
Українська мова (А) | Написати формальне есе "Уміння робити висновки з помилок..." і надіслати на Е П misalubov@gmail.com або на Viber. Переглянути відеоурок в онлайн-школі "Стилістичні можливості складного речення" (17.04.2020). | Виконати тестові завдання( в групі Viber). |
Українська мова (Б) | повторити розділи : Лексикологію і фразеологію . Виконати тестові завдання ( онлайн). | Конт робота. ( тести будуть надіслані) |
Українська література (А) | Опрацювати матеріал підручника на с. 203-206. Переглянути відеоурок в онлайн - школі" Життя і творчість І.Драча" (16.04.2020). | Опрацювати біографію В. Стуса, поезії "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе", "Господи, гніву пречистого". Вивчити напам'ять одну поезію ( на вибір). Виконати тестові завдання ( в групі Viber) |
Українська література (Б) | Прочитати біографію Василя Стуса. Опрацювати поезію «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе» , «Господи, гніву причистого» Вивчити напам’ять : одну поезію на вибір. | Повторити творч поетів-шістдесятників. Контр робота (тести будуть надіслані) |
Історія України (Б) | & 29, опрацювати | & 30, опрацювати |
Всесвітня історія (Б) | &22, опрацювати | & 22, опрацювати |
Хімія | параграф 33 , вправи 265, 266, 267,268,272 | параграф 29 , вправи 235-237 |
Географія |
Українська держава.ПГП. 1)Реформування адмістративного поділу України. 2)Провести дослідження на тему: «Гельсинські угоди-програма дій для будівництва єдиної, мирної демократичної Європи». Ознайомитися з тестовими завданнями «ЗНО-2016». Не забуваємо про політичну карту! |
Населення
України. |
Англійська мова (А) | Unit 8 G ex. 1,3 вивчити слова напам'ять, ex. 5,6,7,8,9,10,11 p. 94, Unit 8H ex. 1,2,3,4,5,6 вивчити напам'ять фрази, ex. 7,8,9 p. 95 | Unit 9 A ex. 1 вивчити напам'ять слова, ex. 2,3,4 p. 96, ex 5,7,9 p. 97, Unit 9B ex. 1,3,4,5,6,7,8 p. 98, Grammar Builder 9.1 p. 141, Unit 9 C ex. 1 читати та перекладати, ex. 2,6,8 p. 99 , Unit 9 D ex. 1,2,3,4 p 100. Grammar Builder 9.2 p. 142, ex. 5,6,7,8 p. 100 |
Англійська мова (Б) |
Заповнити робочий зошит, Unit 9 Виконати с. 98 (Self Check) |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Алгебра (А) | Розв'язати 25.104-25.113 | Розв'язати 25.117-25.122 |
Алгебра (Б) | Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 11 клас" | Д/з з алгебри у Google classroom клас " Алгебра 11 клас" |
Геометрія (А) | Опрацювати матер. п. 11. Розв'язати 11.1-11.21 | Опрацювати п.12. Розв'язати 12.1-12.12 |
Геометрія (Б) | Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 11 клас" | Д/з з геометрії у Google classroom клас " Геометрія 11 клас" |
Технології |
опрацювати завдання за посиланням https://drive.google.com/ |
|
Фізика |
Опрацювати параграф 36. Виконати завдання із вправи 36. |
Опрацювати параграф 37. |
Астрономія |
Вивчити матеріал із теми 7 ст. 99-103. |
Опрацювати матеріал з Теми 7 ст. 103-105 |
Інформатика (Маріуца І.Б.) |
Опрацювати:"Пошукова оптимізація та просування веб-сайтів".Переглянути відео за посиланням: |
Опрацювати : Оцінка сайту. Просування сайту. Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=wii0TSke1C0 |
Інформатика (Марцинюк М.М.) |
Опрацювати:"Пошукова оптимізація та просування веб-сайтів".Переглянути відео за посиланням: |
Опрацювати : Оцінка сайту. Просування сайту. Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=wii0TSke1C0 |
Німецька мова |
Заповнити робочі зошити |
Робота в Вайбері
та Гугл-класі |
Зарубіжна література (А) | Написати твір на одну з тем : "Людину можна знищити, але не можна перемогти" ( за твором Е. Хемінгуея "Старий і море"), "Коли повернеться ангел?" (за твором Г. Маркуса "Стариган з крилами". |